Obserwuj nas:

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim

ul. Wojska Polskiego 16
83-000 Pruszcz Gdański
woj. pomorskie, Polska

tel. 58 773 12 12
fax. 58 683 48 99

e-mail: sekretariat@powiat-gdanski.pl
formularz: formularz kontaktowy

Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Aby można było złożyć wniosek do Urzędu poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP), wymagane jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP (konto jest bezpłatne).
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej: Elektroniczna Skrzynka Podawcza: (/bw0fe340uf/SkrytkaESP).
Korespondencje należy adresować na: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gd.

Sekretariat: pokój nr 101, I piętro

Lp.WydziałTelefonNazwiskaPokójNr wewn.
Portiernia58 682 24 46parter
Punkt Podawczy58 773 12 91Danuta Aszyk,
Anna Poniewierka
parter291
1Sekretariat58 773 12 12
58 683 53 90
58 683 49 99
fax:
58 683 48 99
Marta Łyskowskap. 101101
2Członek Zarządu58 773 12 29Natalia Błońskap. 125125
2Główny Specjalista ds. administracyjno-prawnych58 773 31 11Rafał Łabudap. 122111
3Kadry,
Powiatowy Rzecznik Konsumentów
58 773 12 53Elżbieta Szwedap. 104103
Kadry58 773 12 75Joanna Miszk,
Ilona Dudek
p. 103275
4Biuro Rady58 773 12 32Maja Niewiadomskap. 123123
Przewodniczący Rady58 683 54 20Bogdan Dombrowskip. 124124
5Kancelaria,
Biuro Rzeczy Znalezionych
58 773 12 82Maria Borkowskap. 102102
6Wydział Organizacyjny58 773 31 32Małgorzata Kuba – naczelnikp. 1602
Wydział Organizacyjny58 773 12 81Agnieszka Konkel – z-ca naczelnikap. 1607
Wydział Organizacyjny58 773 12 25Ewa Skwiercz,
Natalia Bator-Baprawska,
Wioletta Mirowska
p. 3A605
Archiwum
Wydział Organizacyjny
58 773 12 40Monika Rakowska,
Maria Kurszewska
p. 6A606
Konserwator
Wydział Organizacyjny
Zygmunt Ścisłowski603
7Kontrola zarządcza58 773 12 98Ewa Suchodolska,
Barbara Bielińska
p. 203608
8Zamówienia Publiczne58 773 12 55Iwona Szmigiel,
Katarzyna Tarkowska
p. 212122
9Radcy Prawni58 773 12 54Robert Dargiewicz,
Andrzej Nosidlak,
Michał Janowski,
Piotr Skorek
p. 210317
10Budownictwo58 773 12 57Sylwia Duma- naczelnikp. 118A181
Budownictwo – sekretariat58 773 12 57Malwina Dąbrowska,
Marlena Wasiak,
Agnieszka Brzezińska
p. 118118
Budownictwo58 773 12 79Przemysław Treder,
Claudia Samaan,
p. 120279
Budownictwo58 773 12 28Lucyna Szałach,
Joanna Nawrocka-Mrozek
p. 116116
Budownictwo58 773 12 44Katarzyna Klein,
Marta Danielewicz,
Aleksandra Jaranowska
p. 115115
Budownictwo58 773 12 31Aleksandra Kachelska-Łącka,
Monika Kulig-Ćwiklińska
p. 117117
Budownictwo58 773 12 71Magdalena Chacińska,
Anna Matyjasik
p. 119109
Budownictwo58 773 12 39Agata Świder,
Marta Rosłan
p. 121239
11Ochrona Środowiska58 773 12 02Mariusz Drozd – naczelnik,
Grzegorz Lipiński
p. 202202
Ochrona Środowiska58 773 12 01Anna Kowalczyk,
Anna Marszałkowska,
Monika Dobkowska
p. 201201
Ochrona Środowiska58 773 12 60Jolanta Łubowska,
Ewa Stępień
p. 201a260
12Infrastruktura58 773 12 26Sabina Bobkowska – naczelnikp. 207119
Referat Utrzymania Dróg58 773 12 21Andrzej Orłowski,
Magdalena Karczewska,
Kinga Kołodziejczak
p. 205120
58 773 12 23Dariusz Parzymies,
Karolina Łyko
p. 208121
Referat Remontowo Inwestycyjny58 773 12 26Katarzyna Kamińskap. 207119
Referat ds. Zamówień i Rozliczeń Finansowych58 773 12 26Daria Prądzyńska – Smalarzp. 207119
13Skarbnik58 773 12 35Elżbieta Domarosp. 310310
Finanse58 773 12 36Aleksandra Dargiewicz – naczelnikp. 310330
Finanse58 773 12 99Beata Matuszewska – kierownikp. 302299
Finanse58 773 12 37Joanna Żytowiecka,
Katarzyna Mirowska,
Agnieszka Zawadzka
p. 308308
Finanse58 773 12 45Anna Szreder,
Katarzyna Mazur
p. 309309
Finanse – Płace58 773 12 38Elżbieta Kisielewskap. 301331
Finanse58 773 12 51 tel./faxSylwia Świątek,
Krystyna Rauchfleisch,
Izabela Chełmikowska
p. 301301
332
Finanse58 773 12 72Anna Smereka,
Anna Brożyna,
Agnieszka Kwiatkowska
p. 307333
Finanse58 773 31 35p. 306335
Finanse58 773 31 56Elżbieta Chmielińska – kierownikp. 316156
Finanse58 773 12 27
58 773 12 47
58 773 12 46
Dorota Karmienko,
Joanna Gapińska,
Emilia Szpała
p. 312227
247
334
Finanse58 773 12 43
58 773 12 92
Joanna Krysztofiak,
Danuta Dębowska
p. 316243
292
Finanse58 773 12 42Aneta Hajdukiewiczp. 311242
14Audytor wewnętrzny58 773 12 30Tomasz Kotarbap. 209311
15Wydział Promocji
i Rozwoju
58 773 12 97Małgorzata Kaczorowska – naczelnikp. 218316
Referat Promocji, Kultury, Sportu i Rekreacji58 773 12 97Barbara Gałecka
– kierownik
p. 218316
Referat Promocji, Kultury, Sportu i Rekreacji58 773 31 51Sandra Żurawicz,
Martyna Płoszaj
p. 219151
Referat Funduszy Zewnętrznych58 773 31 53Irena Wrycza – kierownikp. 218153
Referat Funduszy Zewnętrznych58 773 12 48
58 773 31 53
58 773 12 20
Luiza Szwajcowska,
Aleksandra Kułaga
p. 220150
220
16Wydział Edukacji i Spraw Społecznych58 773 12 89

58 773 31 54

58 773 12 49

58 773 31 52

Jolanta Andrysiak-Olszewska – naczelnik,

Monika Jacuta,
Elżbieta Krumin

p. 224302

154

249

152

17Zarządzanie Kryzysowe58 773 12 84
58 773 12 95
58 773 12 96
fax:
58 683 50 68
Ireneusz Czernecki – naczelnik
wzk@powiat-gdanski.pl
p. 111110
295
Zarządzanie Kryzysowe58 683 15 34
58 773 12 93
58 773 12 94
293

113

Zarządzanie Kryzysowe58 773 12 85
58 773 12 86
Marek Rauchfleischp. 114285
Zarządzanie Kryzysowe58 773 12 73
58 773 12 74
Agnieszka Samulczykp. 110273
18Komunikacja58 773 12 22Anna Petter – naczelnikp. 8666
Komunikacja58 773 12 77Anna Tychmanowicz-Parzysz, z-ca naczelnikap. 7667
Rejestracja Pojazdów – podmioty gospodarcze58 773 12 70Joanna Truskowska,
Elżbieta Żochowska,
Katarzyna Kraszkieiwcz
p. 3670
Rejestracja Pojazdów58 773 12 62Anna Krawcówst. 5
st. 4
st. 3
662
Rejestracja Pojazdów58 773 12 62Magdalena Kulkowska,
Justyna Schmelter
st. 2

st. 1

662
Rejestracja Pojazdów58 773 12 61Agnieszka Bielecka,
Justyna Mamińska
st. 9
st. 8
661
Informacja58 773 12 63
fax:
58 773 12 68
Ewelina Necel
Kinga Marszałkowska
st. 7
st. 6
663
Transport Drogowy58 773 12 88Anna Pulcynp. 6660
Transport Drogowy58 773 12 88Marta Szrulp. 5660
Prawa Jazdy58 773 12 65
58 773 12 64
Marta Lewkowicz,
Magdalena Urban,
Barbara Osipiak

-st. 10
665

664

Kasa58 773 12 69Iwona Jażdżewska669
19Geodezja58 773 12 03Ewa Banach-Morawska – naczelnikp. 133133
Sekretariat Geodezji58 773 12 05Hanna Kalwejtp. 132132
Geodeta Powiatowy58 773 31 16Mariolanta Osipiakp. 134616
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej58 773 12 08Ewelina Dudziak – kierownikp. 128128
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej-weryfikacja58 773 31 15p. 138615
Obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych58 773 12 09p. 129129
Obsługa wniosków o wydanie danych z zasobu,  w tym wniosków o MAPY DO CELÓW INFORMACYJNYCH (MAPA ZASADNICZA)58 773 12 10
Referat Uzgodnienia Dokumentacji Projektowej58 773 12 16Katarzyna Warmbier – kierownikp. 136136
Pracownia Referatu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej58 773 12 17Anna Słoninap. 137137
Gospodarka nieruchomościami58 773 31 39Agnieszka König-kierownikp. 223139
Gospodarka nieruchomościami58 773 12 18p. 223138
Ewidencja gruntów i budynków58 773 12 15Agnieszka Knopa – kierownikp. 10610
Ewidencja Gruntów i Budynków Obsługa Zamówień, w tym wniosków o WYPIS I WYRYS Z EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW58 773 12 11Oliwia Szostek
Magdalena Masełkowska
p. 11611
Kasa wydz. geodezji58 773 12 14p. 14614
20Administrator Systemów Informatycznych58 773 12 04Paweł Wessalowskip. 4604
Informatycy58 773 12 04Krzysztof Maciejowski
Sebastian Muszalski
p. 4604

 

NUMERY RACHUNKÓW BANKOWYCH prowadzonych w Banku Millennium SA:

Budżet Powiatu ( dotacje, subwencje, udziały powiatu we wpływach z podatku PIT,CIT)50 1160 2202 0000 0000 6194 3910
Rachunek jednostki budżetowej – Starostwa Powiatowego (wydatki)43 1160 2202 0000 0000 6194 3939
Dochody Powiatu Gdańskiego (dochody własne powiatu)56 1160 2202 0000 0001 0143 4927
Dochody Skarbu Państwa (wpłaty związane z gospodarowaniem gruntami Skarbu Państwa)60 1160 2202 0000 0000 6194 3924
Sumy depozytowe (wadia, zabezpieczenia należytego wykonania umowy, gwarancje na wykonane roboty, rękojmie)32 1160 2202 0000 0000 6194 3943
Czynsz za dzierżawę obwodów łowieckich38 1160 2202 0000 0000 6194 4029

Na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim
nr 56 1160 2202 0000 0001 0143 4927 należy regulować dochody Powiatu:

  • za rejestrację pojazdów
  • za prawo jazdy
  • za licencje
  • za rejestrację jednostek pływających
  • za dokumenty geodezyjne
  • za karty wędkarskie
  • za dzienniki budowy

Na rachunek bankowy Urzędu Miasta w Pruszczu Gdańskim
nr 94 8335 0003 0121 1827 2000 0007 należy regulować opłatę skarbową:

  • za pełnomocnictwo
  • za zaświadczenie
  • za wyrejestrowanie / kasację pojazdu

Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami

Tekst odczytywalny maszynowo zawierający informacje nt. działania Starostwa Powiatowego znajduje się w tabeli z załącznikami

Koordynator ds. Dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Wioletta Mirowska, dostepnosc@powiat-gdanski.pl – zgodnie z uchwałą Zarządu nr 649/2022 z dnia 24 sierpnia 2022r.  Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 58-773-12-25. Wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz żądania zapewnienia dostępności składać można – zgodnie z procedurą opisaną poniżej.

Postępowanie dotyczące zapewnienia dostępności architektonicznej i informacyjno – komunikacyjnej w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim.

Zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062),  każdy, bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim – zwane dalej Starostwem – o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej,  o których mowa odpowiednio w art. 6 pkt. 1 lub 3 ww. ustawy.

Osoba ze szczególnymi potrzebami lub jej przedstawiciel ustawowy, po wykazaniu interesu faktycznego, ma prawo wystąpić z wnioskiem o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej, zwanym dalej „wnioskiem o zapewnienie dostępności”.

Wniosek o zapewnienie dostępności powinien zawierać:

  • dane kontaktowe Wnioskodawcy,
  • wskazanie bariery utrudniającej lub uniemożliwiającej dostępność w zakresie architektonicznym lub informacyjno-komunikacyjnym,
  • wskazanie sposobu kontaktu z Wnioskodawcą,
  • wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia dostępności, jeżeli dotyczy.

Starostwo powinno zapewnić wskazaną dostępność bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia wniosku o zapewnienie dostępności.

Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, Starostwo niezwłocznie informuje Wnioskodawcę o przyczynach opóźnienia i wskazuje nowy termin zapewnienia dostępności, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.

Jeżeli zapewnienie dostępności w zakresie określonym we wniosku nie jest możliwe lub znacznie utrudnione, w szczególności ze względów technicznych lub prawnych, Starostwo niezwłocznie zawiadamia o tym Wnioskodawcę i proponuje dostęp alternatywny. W zawiadomieniu Starostwo uzasadnia swoje stanowisko, w szczególności wskazuje okoliczności uniemożliwiające zapewnienie dostępności w zakresie określonym we wniosku o zapewnienie dostępności.

W przypadku, gdy Starostwo nie zapewni wnioskowanej dostępności:

  • w sposób i w terminach wyżej wskazanych,
  • z powodów określonych w ww. zawiadomieniu

Wnioskodawcy służy prawo złożenia skargi na brak dostępności. Skargę wnosi się do Prezesa Zarządu PFRON, w terminie 30 dni liczonych od dnia:

  • upływu terminów, o których mowa wyżej,
  • otrzymania ww. zawiadomienia

Skarga powinna spełniać wymagania formalne określone dla wniosku o zapewnienie dostępności, o których mowa w art. 30 ust. 3, z tym że w zakresie pkt. 2-4 jest wystarczające załączenie do skargi kopii żądania zapewnienia dostępności.

Wnioski o zapewnienia dostępności można składać:

  • osobiście w Biurze Podawczym,
  • drogą pocztową na adres: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański,
  • drogą elektroniczną na adres: dostepnosc@powiat-gdanski.pl ,
  • przez platformę e-PUAP.

Postępowanie skargowe dotyczące zapewnienia dostępności cyfrowej w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim

Zgodnie z art. 18 ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 848), każdy ma prawo wystąpić do Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanej strony internetowej lub jej elementu, lub aplikacji mobilnej, w tym elementów, o których mowa w art. 3 ust. 2, oraz elementów niedostępnych cyfrowo na podstawie art. 8 ust. 1, albo o ich udostępnienie za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, o którym mowa w art. 7.

Żądanie zapewnienia dostępności powinno zawierać:

  • dane kontaktowe osoby występującej z żądaniem,
  • wskazanie strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej, które mają być dostępne cyfrowo,
  • wskazanie sposobu kontaktu z osobą występującą z żądaniem,
  • wskazanie alternatywnego sposobu dostępu, jeżeli dotyczy.

Starostwo powinno zrealizować żądanie bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem.

Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, Starostwo niezwłocznie informuje osobę występującą z żądaniem o przyczynach opóźnienia i wskazuje nowy termin realizacji żądania, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.

Starostwo odmawia zapewnienia dostępności cyfrowej elementu strony internetowej lub aplikacji mobilnej, jeżeli wiązałoby się to z ryzykiem naruszenia integralności lub wiarygodności przekazywanych informacji.

Jeżeli Starostwo nie jest w stanie zapewnić dostępności cyfrowej elementu strony internetowej lub aplikacji mobilnej zgodnie z żądaniem, niezwłocznie powiadamia osobę występującą z żądaniem o przyczynach braku możliwości zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanego elementu i wskazuje alternatywny sposób dostępu do tego elementu.

W przypadku, gdy Starostwo odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub wskazanego elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej wskazanych w żądaniu albo w przypadku odmowy skorzystania z alternatywnego sposobu dostępu przez osobę występującą z żądaniem, zgodnie z ust. 6, wnoszący żądanie może złożyć do Rady Powiatu skargę w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.

Żądanie o zapewnienia dostępności cyfrowej można składać:

  • osobiście w Biurze Podawczym,
  • drogą pocztową na adres: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański
  • drogą elektroniczną na adres: dostepnosc@powiat-gdanski.pl
  • przez platformę e-PUAP
Załącznik Wielkość Pobierz
Informacje o starostwie powiatowym - tekst do maszynowego czytania 3,38 KB Pobierz
Wniosek o zapewnienie dostępności - DOC 19,05 KB Pobierz
Wniosek o zapewnienie dostępności - PDF 40,16 KB Pobierz
Zadanie zapewnienia dostępności - DOC 16,65 KB Pobierz
Zadanie zapewnienia dostępności - PDF 40,46 KB Pobierz

Gminy Powiatu Gdańskiego